četvrtak, 11. listopada 2012.

ZASTO ZENE SKRIVAJU GODINE????s komentarom Zorana Ercega

ZASTO ZENE SKRIVAJU GODINE KO PUZ ROGE???
 KAZU DA JE JUTRO PAMETNIJE OD VECERI,PA JA KORISTIM JUTRO I PISEM UZ JUTARNJU KAVICU

Do pred koji dan nisam uopce razmisljala o vaznosti broja godina,dozivljavala sam sebe i ljude oko sebe kao normalnu skupinu ljudi u po svemu najboljim godinama.zasto kazem najboljim godinama,jer smo dovoljno ,mladi i snazni,a s druge strane smo nakupili dovoljno zivotnog iskustva da mozemo racjonalno razmisljati o svemu i u svakoj situaciji!
Na razmisljanje o godinama me naveo post jednog mog FB prijatelja,koji je pretpostavljam blize godinama meni nego Jeleni Rozgi,samo kao primjer!

U postu moj Fb prijatelj trazi odredjenu pomoc "za staricu od 63 godine..."
Naravno odmah me ubolo u oci ono "starica od 63 godine...!!!",po meni to je zena u zrelim godinama,pa i mnoge osobe javnog zivota,politicarke,znanstvenice,glumice,pjevacice su tih godina i nitko ih ne naziva staricama nit ih vidi kao onemocale starice kojima treba dat ruku,jer nemogu same vise funkcionirat!
Kako ja nevolim samo raspravljat nekom iza ledja odmah sam poslala poruku mom FB prijatelju s upitom "zasto takva terminologija?"
Evo odgovora u cijelosti:

     
  • Hvala vam na opažanju.
  •  Za pomoć sam okrenut mlađim osobama kojih je daleko više u grupi nego starijih osoba.
  • Zbog navedenog koristim terminologiju koja je razumljiva mladim.
  • Ako bi napisao kako vi tražite onda bi napraviop velike nesporazume.
  • Kako sam ja za mlade stara osoba tako mi nije bilo neugodno pisati to što sam napisao.
  • Poimanje starosti je indivualno i teško je uopćavati.
  • Primjer: za zemaljsku kuglu kažemo da je okrugla i da je kugla iako nije. Nitko se zbog toga ne buni.
  • Za svjetlost kažemo da ide pravocrtno iako ne ide pravocrtno pa se opet nitko ne buni.
  • Ne želim s ovim tvrditi da vi nemate pravo. Dapače.
  • Imate.
Samo tako to izgleda iz vašeg kuta.
  • Ali tako nije iz kuta drugih osoba.
  •  Lijepi pozdrav i vama i želim vam ugodan vikend. Dobro,odista svak ima pravo na svoj kut gledanja,al postoje i neke uzance,pravila..ako je i sam radni vijek produzen do 65 godine zivota,onda netko od 63 godine nije i nemoze bit starica! Uz to neke mnogo naprednije i uredjenije drzave u svijetu s pravom smatraju da je diskriminacija po godinama,spolu,boji itd. nedopustiva i ostro se sankcionira. Da kojim slucajem taj moj FB prijatelj zivi u tako uredjenoj drzavi dobro bi razmislio prije no sto bi upotrebio izraz starica za bilo koju zenu,a kamo li za zenu od 63 godine! No mi zivimo tu gdje zivimo i moramo se nositi sa stalnom diskriminacijom zena po gotovo svim osnovama. Jos uvijek je nase drustvo,musko drustvo,pa je muskarac od 63 godine muskarcina u najboljim godinama,debeli muskarac nije debel nego jak i zdrav i ponosan je na svoju trbuscinu,celav je jer je pametan,nosi naocale jer je inteligentan..da ne nabrajam! U nasem zadrtom drustvu muskarac moze sto hoce pa i ponosno isticat godine! Zenama ,ocito iz tih i takvih razloga dodje normalno skrivati godine,jer zene od 63 godine izgledaju jos uvijek jako privlacno,jos uvijek su pune radnog elana,jos uvijek rade,stvaraju i zasto bi kazujuci svoje prave godine sebe dovodile u situaciju da ih se diskriminira! Sad shvacam jednu svoju poznanicu koja je voljna "ubiti" ako netko otkrije njene prave godine!!! Ocito je diskriminacija zene poradi njenih godina nesto sto moramo prihvatit ako zelimo zivit u ovom i ovakvom drustvu! nenadam se velikim promjenama,jer proci ce mileniji dok nase drustvo prihvati zenu ko ravnopravnog clana zajednice. Do tada ce mnoge zene skrivati svoje godine!Sto im drugo preostaje u drustvu gdje muskarci kroje pravila i pravdu!


    PRENOSIM KOMENTAR gosp.ZORANA ERCEGA S FB U CIJELOSTI

    Zoran Erceg Portretni Fotostudio Ispeci pa reci - stara je mudrost
    Svašta sam u životu doživio ali da me netko krivim citiranjem moje izjave smatra da diskriminiram ljude po bilo kojem osnovu .. e to nisam očekivao.
    U ovom me se članku optužuje ( e da, baš optužuje) da diskriminiram
    ženu od 63 godine koju nazivam „starica“ iako je ja NISAM nazvao staricom!
    Moje se riječi netočno citiraju, van konteksta a onda me se optužuje za nešto što nisam rekao.
    Da bi čitatelj razumio o čemu pričam moram pojasniti stvar jer očito moje prvo pojašnjenje nije bilo dovoljno.
    Ja sad imam 53 godine. Kada sam imao 40 i više godina stekao sam prijatelja koji je bio duplo stariji od mene. Umro je sa 83 godine. Meni nikada nije palo na pamet nazvati ga starcem. Ne zbog muškog šovinizma već zato jer je njegov duh i njegova želja za avanturizmom bila kao u mlade osobe.
    Iako sam i sam 80% ratni vojni invalid i vrlo teško bolesna osoba imam jaki poriv pomagati drugim ljudima koji su u težoj situaciji od mene. Zbog toga sam osnovao Facebook Grupu za pomoć ugroženim stanovnicima Splita.
    http://www.facebook.com/groups/208413025924618/

    Želeći pronaći i organizirati pomoć sa stariju žensku osobu (63) kojoj pomažem već cca 6 mjeseci (od snijega i leda u Splitu) nazvao sam ženu baš tako kako sam i napisao „starija ženska osoba (63)“ jer sam smatrao da u kratkim crtama to najbolje opisuje nju kao osobu a naročito njeno zdravstveno stanje i njene trenutno potrebe. Da ne bi bilo zabune naveo sam i njene godine.
    Žena je slomljena od bremena života. Iako ima jaki duh ona sa velikim naporom uzima žlicu jer nema snage da se samostalno hrani. Već dugo vremena nema snage da ode sama na wc.
    E sad, ima li smisla gubiti energiju i vrijeme raspravljajući kako sam ženu nazvao ili je trebao nazvati, umjesto da se toj ženi pomogne što hitnije.
    Vrlo ću se rado ispričati svim ženama na ovom svijetu uključujući i autoricu članka. Pozivam autoricu članka da ne gubi vrijeme i energiju uz jutarnju kavicu na nepotrebna stvari već da izabere prioritete u životu.
    Moj je prioritet naći pomoć za stariju ženu koja ima 63 godine.
    Koji je vaš prioritet poštovana gospođo koja me optužujete za diskriminaciju?
    Kako bi neinformirana autorica znala koga optužuje prilažem samo nekoliko linkova (sve bi bilo previše) na kojima se može informirati koji sam ja to strašni diskriminator, zločinac, loša osoba koju treba zakonom goniti ali eto, prolazi lišo jer „živi u neuređenoj državi“.

    "ZORAN ERCEG, POZNATI FOTOREPORTER, SA SUPRUGOM SANDROM OFORMIO GRUPU ZA POMOĆ NAJUGROŽENIJIMA, KOJOJ SE PRIDRUŽILO 908 VOLONTERA: IZVUCIMO SPLIĆANE IZ BIJEDE ... "
    http://www.slobodnadalmacija.hr/Novosti/Hrvatska/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/164764/Default.aspx

    "Zahvaljujući njima pomoć stiže na sve strane"
    http://danas.net.hr/hrvatska/zahvaljujuci-njima-pomoc-stize-na-sve-strane

    Kako bi animirao i senzibizirao djecu i mlade da za potrebe starijih osoba i kako bi kod njih razvili međugeneracijsku solidarnost organizirali smo projekt za kojeg smo dobili novce od EU.
    "Fotoakademija skrbi o starijim osobama"
    http://www.fotoakademija.hr/fotografije,217,fotoakademija-u-domu-vita

    "ŽIVOT NA RUBU Mlada volonterka: Užasnuta sam - mladi Splićanin spava na ruševnom tavanu, na starom madracu, uz zid prepun gljivica"
    http://www.slobodnadalmacija.com/Novosti/Hrvatska/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/164825/Default.aspx

    I na kraju, pišem ovaj tekst ne da bi se opravdao već ga vidim kao šansu da animiran nekoga pa možda čak i autoricu ovog optužujućeg članka da pomogne starijoj osobi (63) kojoj pomoć hitno treba.

    Nemam se potrebu kriti iza nadimaka pa se potpisujem imenom i prezimenom
    Zoran Erceg (53god.)
    supuga : Sandra Erceg
    Split, Radunica 1
    tel. 021/321-321
    mob. 099/321-1-321
    • Naša nova lokacija: https://maps.google.com/maps/ms?msid=209809802972234885289.0...
    See More
    starica od 63 godine

Pravog muškarca, s kojim ćete trajati, nećete prepoznati po izgledu,po diplomi,ni po inteligenciji. Onog pravog prepoznat ćete po načinu kako vas drži za ruku, kako vas ljubi, i na na kraju kako vas grli, ni prečvrsto da ostanete bez zraka,a ni prelabavo da nestanete bez traga. Pravi vas drži taman onako da znate čiji ste... ♥

 

 

 

3 komentara:

  1. Odgovor na ovaj neprimjeren članak nalazi se na mom Facebook profilu "Zoran Erceg Portretni Fotostudio"
    http://www.facebook.com/zoran.erceg

    OdgovoriIzbriši
  2. zašto je naziv starica pogrdan. Starica neznači ništa loše osim u nečijim pokondirenim glavama kojima i imenica seljak znači pogrdno. Prema tome zašto bi nekog vrijeđala hrvatska imenica starica kao naziv za stariju osobu. Šta bi trebali staru babu zvat maldica i tom ironijom joj se još više narugat. U zemlji di je turanje prsta u anus izjednačeno s rukovanjem zbog čega i imenica starica nebi bilo izjednačeno sa starija osoba ili žena u zrelim godinama

    OdgovoriIzbriši
  3. uzimam sebi za pravo,da sad ne komapm po rjecniku za znacenje rijeci starica,da se meni ta rijec nikako ne svidja,pa i imam svoj komentar na uporabu te rijeci,uz to u tekstu nikog poimenice ne kritiziram,to sto su se neki nasli prozvani,odista nije moj problem!Svak ima pravo na svoje misljenje i osjecaje!

    OdgovoriIzbriši

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj