nedjelja, 14. listopada 2012.

STO ME TO TAKO VEZE UZ FACEBOOK IAKO SE SVAKI DAN IZNERVIRAM???

STO ME TO TAKO VEZE UZ FACEBOOK IAKO SE SVAKI DAN  IZNERVIRAM??


  Dakle pocela sam davno sa facebook-om,prijatelj,inace stanuje u SAD me pozvao da se uclanim u super novu stranicu,slicnu myspace-u al jos bolju!!Bilo je to negdje pocetkom 2005 il kraj 2004 godine. Nisam nikako bila odusevljena,upisala sam se,formirala profil i tu prvu godinu jako rijetko posjecivala facebook.Tada je bio popularan mybloglog na yahoo,myspace,technorati,digg kao srediste podijele svih najnovijih vijesti i ja sam se sluzila ponajvise tim servisima za sve svoje potrebe socijalizacije na netu!
Jos ta cijela 2005 godina i nije bila tako nesto uspijesna za facebook,pogotovo nije bilo nesto puno hrvata na FB,moji prvi prijatelji su svi redom bili stranci,engleskog govornog podrucja,i vrijeme provedeno na FB nije bilo samo stalno likanje ,vec smo odista citali,komentirali,raspravljali i nikako nismo vrijedjali il varali na malim bezveznim glupostima .

Sad se ja nemogu zaklet kad su sve ostale stranice prestale bit IN,mislim da je to bilo u isto vrijeme kad je bio procvat tweetera,tu negdje!
I dan danas je meni tweeter naj servis za brzu razmjenu vijesti i dogadjanja.
Tih godina smo blogali,mi blogeri se druzili,pomagali jedni drugima,na prste nas se do kraja 2005 godine moglo izbrojit koji smo ozbiljno blogali!
Isli su dani i neprimjetno se gotovo sva moja komunikacija,ne znam kad i kako i zasto prebacila na FB...sad ako ozbiljno razmislim,sve je ustvari pocelo ozbiljno kod mene s Fb kad je FB dodao igrice,i ja sam se zaljepila za Farm Town i poslije za FarmVille ...igrala sam satima,nikad uvecer lec,dok sve posadi,pa poberem,pa pomognem susjedima,pa otvorim novi level..znate vec kako to ide...nikad kraja,a ja kronicno neispavana....i onda sam se jednog dana,pred ljeto,pred par godina izljecila od igranja igrica,jednostavno kao kad se dobro opijete,poslije ispovracate,pa ni miris vina vise nemozete podnijeti....e tako su se meni smucile igrice,i vec ih duze vrijeme ne igram...sasvim sam zadovoljna i sretna i naspavana!

U meduvremenu je vecina gradajana lijepe nase otkrila FB,pa FB mobile i sve je krenulo u neslucene visine i sirine..sad sve sto imalo vridi ne triba nego mora bit na FB!I to je okrutna zbilja,jer je vecina korisnika na FB pa ako bilo sto zelite,komunicirat,socijalizirat se il radit,morate naprosto sve dijeliti na FB!

Cinjenica je da ako imanavecer slobodnog vremene da ga vise ne provodim s prijateljima,ne igram drustvene igre sa obitelji-sto smo prije redovno radili,ne gledam TV,vec bacim oko na TV,a likam i pisem na FB!
To je tako,valjda kod mnogih,samo neki ce priznat neki nece!

Nikako nezelim tvrdit da je sve lose sto je FB donio,to nikako,al da ima monopol na virtualnom trzistu,moramo priznati da ima.

Eto zbog niza stvari,posla i zabave,moram bit na Fb,a s druge strane ne sto moram vec me i veseli,onda me gotovo svaku vecer nanervira il neciji neumijesan komentar/nikako da se naucim neuzimat sve ozbiljno i osobno/ ili neko podijeli link,sa pozivom da se pogleda neki super zanimljiv video,kad kliknes link,trebas kao likat stranicu da bi vidio video uradak,a kad napokon otvoris video,tamo neka glupost koja nema veze sa naslovom!

Pokusala sam prijaviti te linkove ko spam,al to je ocito sizifov posao,il na neki nacin to donosi dobit i FB pa i dalje pustaju taj oblik prevare koja je cisti,najjadniji ,prizemni SPAM!

Ako izoliram te slucajeve,moram priznato da je FB svojim nacinom spajanja ljudi omogucio jako puno humanitarnih akcija,okupljanja i mjesto je gdje ama bas sve mozes podijeliti i saznati.
Sad nebih govorila o onim krajnjim beskrupuloznim zloupotrebama FB,a takve se zloupotrebe mogu dogadjati svugdje i uvijek,jer bolesnih psihopata je bilo i biti ce!

Ma sto ja pisala,nervirala se ili ne,prvo otvorim FB,zatim e-mail,pa sve ostalo!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj