četvrtak, 11. listopada 2012.

Padam u depresiju:SEVERINA I MILAN NISU VISE SKUPA!

SEVE NACIONALE I MILAN BAKAR NISU VISE ZAJEDNO

NARAVNO DA ME BACILO U DEPRESIJU

seve dok je jos bila u ljubavi s milanom

SEVE STO MI NAPRAVI-DAN SUNCANI MI ZAMRACI!!


Ne nije mene bacilo u depresiju sto je sve poskupilo i sto ce sve poskupit.
Nije mene bacilo u depresiju ni to sto ni stara nemogu uzivat u blagodatima minulog rada vec moram i dalje grbit i prehranjivat djecu,koja su vec sve vise nego djeca..jer sa diplomama,magisterijima i doktoratima,mogu ta ista djeca napravit u lijepoj nasoj jedino toalet papir!
Ne nikako me nije bacilo u depresiju sto mi je majka nepokretna,sto otac ima mali miljun bolesti,sto je meni pao imunitet...ne to me ni najmanje ne baca u depru!
Al kad sam danas ,najraniju ujutro uzela u ruke Slobodnu i vidila veliki naslov Severina i Milan raskinuli,eeeeeeeeeeee to mi je zamracilo dan!
Depra me pere kazem vam!
A Seve,crna Seve sto to nisi zadrzala za sebe,to sto ti uzivas s Kraljem Bakra il cega li? nisam vise sigurna,je meni osvjetljavalo svaki novi dan!
Pa mislim se nek bar jedna osoba,bar osoba u liku i djelu SEVE NACIONALE uziva zivot!
Al ne i toj bajci,pomno isplaniranoj od strane nase neunistive Seve,dosao je kraj!
I tko ce meni sada vratit osmjeh na lice???
SEVE HITNO NESTO UCINI,ZAVILA SI NACIJU U CRNO,NEMA VISE NI SVITLA NI RADOSTI!
SEVE DRAGA,TOLIKO JE SLOBODNIH ,BOGATIH MUSKARACA,HITNO JEDNOG LASOM UHVATI,OBZNANI SUMORNOJ NACIJI,I OSVIJETLI NAM ZIVOT!
Znam ja dobro da nasa seve nacionale ima i vise nego dovoljno soli u glavi,i da sve sto radi ,radi da zaradi..pa sad s nestrpljenjem cekam njenu iducu objavu!
Do tad sam u depri,i ni jelo moje vise ukusa imat nece!

 

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj