petak, 19. listopada 2012.

PUVALICE OD ANTENE

sir Oliver


PUVALICE OD ANTENE

 

Kultna emisija voditelja i dj-a Duple na valovima radija KL-Eurodom koje nažalost više nema od kada se prominila vlasnička struktura.
Emisiju san sa gušton sluša jer me vraćala u ditinjstvo, djetinjstvo kakvo naša dica nikada neće imati. I nisan moga odolit da ovu pismicu s vama ne podilim. More bit da se i vi sitite svoga ditinjstva čitajući je.

Izgubljena generacija 58000 Split


PUVALICE OD ANTENA

Bila su to vremena,
puvalica od antena.
Visokih antena, a ka ništa smo ih skidali
i onako mali, u nebo se penjali.
Visoko iznad Splita grada,
tamo na vrhovima zgrada.
Pa bi posli mi iz ulice,
od antena radili puvalice.
A sve su se puvalice,
držale za štipalice.
I eto, u samo par stihova,
puvalica je već bila gotova.

Onda bi ubrali narančaste bobice
i pljucali ih kroz puvalice.
S njima smo se gađali
i po dvoru pljucali.
Za narančaste fleke,
tamo sedamdeset i neke.
Tamo puno prije nego šta smo počeli vatat ženske,
svi smo bili u boji Nizozemske.
Narančasti rafali,
veliki i mali.

Još mi je od bobica sve u ustima sočno,
a kako mi je izgledala puvalica, sićan se točno.
Ma dok vam ovo pričan,
i okusa metala se sićan.

I onda ne znan šta mi je to danas zasmetalo,
pa san se mora pogledat u ogledalo.
Uvatila me strava,
kad san vidija kakva mi je glava.
Baš me razočaralo,
jedno obično ogledalo.

I premda znan da su prošla mnoga lita,
svejedno sam ga priupita:
“Ogledalce, ogledalce, di su otišla ta vremena,
puvalica od antena?”

Vidi ogledalo kako me to pitanje mori,
pa odluči da mi odgovori:

“Žaj mi je, prošla su vremena ono kad si bija mali
i antene su već odavno zakopali.
Smeta to i mene,
te zakopane antene.
Jer kako će sad dica,
znat šta je bobica?
Vidim samo da pate,
uz kabele i pjate.
Nema više narančaste ulice,
nema više puvalice.
Zato i ne smim dugo gledat ovo šta je ostalo,
jer moglo bi me razbit!”, završi ogledalo.

I ostavi me usred tišine
i još me zapeče od istine.

Gleda san di ću.
Nisan zna šta ću.
A onda su mi sjećanja sama,
napunila usta bobicama.

Pa je sjeta opet uvatila mene,
odnija mi vitar s krovova antene.
Odnilo vremena,
puvalica od antena.

 

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj