ponedjeljak, 8. listopada 2012.

ZASTO SU ZENE JAKO OSJETLJIVE NA SVOJU TJELESNU TEZINU?

 ZASTO SU ZENE JAKO OSJETLJIVE NA SVOJU TJELESNU TEZINU?


Nije to od danas i nije nista novo,od pamtivjeka zene su jako kriticne prema svom izgledu,a ovisno o opcem trendu pogotovo su opterecene svojom kilazom.
Dok muski dio stanovnistva jos uvijek s ponosom istice svoje kile,godinama nakupljene jedenjem i ispijanjem pivica,zene su gotovo depresivne kad imaju i samo koju kilicu viska!
Postavlja se pitanje zasto smo toliko kriticne prem sebi,zasto nam je izgled toliko vazan,zasto mislimo da i u devedesetoj moramo imati istu kilazu ko curice od petnaest godina..tko i kad nam je udrija pecat u glavu da moramo,bez obzira na gradju,gene ,godine,zdrastveno stanje imat kile ko mladjahne curice sa reklama o donjem rublju!
Cijeli dan sam razmisljala,i dosla do nekih zakljucaka,mozda se poklope sa vasim razmisljanjima,a mozda sam ja iznimka,u sto sumljam.
Iako svi,ako ne svi,ono vecina uzimaju zdravo za gotovo da se zene uredjuju i paze na izgled i kilazu zbog suprotnog spola..ja sam dosla do zakljucka da se ta tvrdnja nikako nemoze na mene primjeniti.
Ako je meni tko nabio stalnu potrebu da preispitujem svoj izgled i svoju kilazu to su druge zene koje me okruzuju!
Zacudit cete se mozda:DA PONAVLJAM DRUGE ZENE!!
Naravno da i zbog sebe same zelim bit njegovana i drzat do svog izgleda,zelim se i dopadat suprotnom spolu,al ako imam kompleksice imam ih zbog ponasanja drugih zena.
Nikada nisam dozivila ruzne opaske na svoj izgled il na koje kilo viska od muske populacije,dapace skloni su mi udjeliti kompliment!
No zene,kako poznanice il rodbina,prvo kad me ugledaju nakon nekog vremena,upucuju kritike na moj izgled,Tipa usputna opazanja ,izgleda da si dobila koje kilo,il jos gore,opet si ko prasence!
U tom trenutku ja bas i ne reagiram,nije mi posebno stala,al ocito te stalne primjedbe ostave trag,pa i ja ko vecina zena kad se gledam na slikama,il predogledalom zakljucim kako moram skinuti bar desetak kila.
Jer eto moje poznanice su visocije,elegantnije,manjih dojki,uzih ramena,duzih nogu,nemaju trbuh...
pitam se sada,nakon cijelog dana razmisljanja,zar sam ja toliko glupa da sam nesvjesno dozvolila da me misljenje drugih zena dovede u situaciju da vecinu slobodnog vremena razmisljam kako skinuti nesto godinama nakupljenih kilograma,umjesto da se opustim,uzivam u rijetkim trenucima odmora,ja razmisljam kako nesmim jest ovo i ono..ne da sam glupa,nego sam glupaca na kvadrat!
I naravno,ko sto uvijek tvrdim,lijepa sam,jer ko sto rece jedna diva svjetske mode iz ociju zene sije njena ljepota,a ne,doista ne,iz tablice po kojoj moram imat ovoliko il onoliko kila!
Drage moje,nadam se da je i vama ovaj tekst malo pomogao da se vratite na zemlju i prestanete opterecivati misljenjima drugih zena!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj