ponedjeljak, 15. listopada 2012.

Kolumna Nisan te tila Hrabro je strmopi*dit se tako, ali dođi upoznati brže i hrabrije Piše Boba Đuderija

sir Oliver

Pismo Felixu Baumgartneru

Kolumna Nisan te tila

Hrabro je strmopi*dit se tako, ali dođi upoznati brže i hrabrije

Piše Boba Đuderija

PIXSELL

Ha, priznaj da te ovo oborilo sa kapsule! Je l' sad shvaćaš šta je prava hrabrost? Svako jedno najobičnije državno tijelo moje zemlje tri puta je hrabrije od tebe. Isto ka i ti, i oni su se vinili visoko, a brzina kojom su spizdili ovu moju zemlju i ljude u njoj daleko prevazilazi brzinu zvuka koju si ti tija probit.

Dragi Felixe,

gledala san te jučer i moran priznat da si hrabar čovik. Evo te cili svit slavi i hvali, i nije mi namjera umanjit veličinu tvoga podviga. Stvarno triba čovik bit izuzetno hrabar za strmopizdit se sa ruba svemira i doskočit na majčicu Zemlju. Zato mi nikako nije jasno kako ti ustvari nisi naš čovik. Jer, u mojoj zemlji ti žive najhrabriji ljudi na svitu. Možda ćeš sad mislit da pretjerujen, ali ček da ti objasnin. Ako misliš da si ti hrabar, vidi ovo:

Dalje nisan tila ni pratit od muke


U mojoj zemlji ti žive ljudi koji imaju hrabrosti otpustit na tisuće i tisuće radnika, a potom te iste radnike uvjeravat kako u prošlom sistemu nisu stekli radne navike i kako su sami krivi za propast tvornica koje su, zamisli to, upravo ti radnici svojim rukama izgradili. Osim otpuštenih radnika, postoje i oni koji rade, ali ne primaju plaću. Zadnja brojka koju san čula je bila, hej, 83.431, a dalje nisan tila ni pratit od muke. Uz te koji rade, a ne primaju plaću, ima ih više od 300.000 koji su nezaposleni. Evo, ti si čovik pravi junak, pa reci iskreno – šta misliš kolika hrabrost je potribna da bi neko izaša prid sve te ljude i reka im da će im poskupit struju jer da plaćaju najjeftiniju struju u Europi? A zamisli tek koja je hrabrost potribna u takvoj situaciji ljudima i dalje naplaćivat, ustvari, bilo šta?

E moj, Felixe, nemaš ti pojma šta je hrabrost. Jer, nisan ti sve rekla. Zamisli da imaš tako svoju naciju u takvom stanju i onda mrtav-ladan staneš prid nju i izjaviš kako se u toj vašoj zemlji baš dobro živi, recimo ka u Švicarskoj? Šta, smiješ se? Kako to misliš "You must be joking"? Ne đokiran se, dragi moj Felixe, ovo ti je sve živa istina. Oćeš još?

Kontejneri se ne stižu napunit kojom ih brzinom gladni prazne


Paz' ovo: U jednom od gradova ove moje zemlje su ti pozatvarane sve proizvodne firme, uništeno gospodarstvo jedan kroz jedan, pola grada socijalni slučajevi, kontejneri se ne stižu napunit kojom ih brzinom gladni prazne. Pratiš me? E, i sad zamisli u takvom gradu, na takvo stanje niko ništa ne poduzima, ali pola grada (to ona polovica šta nije gladna, valjda) se digne na noge da bi jednom nogometnom klubu omogućila davanje kredita, e da bi taj isti klub moga i dalje trkat za balunom na račun bidnih poraznih, pardon poreznih obveznika. Šta, boli te stomak od smija, ne viruješ mi? Drž' se dobro za tu tvoju bocu kisika, tribat će ti, jer ovo nije sve.

Vidija si brojke? I sad zamisli, na sve to, neki hrabri, izuzetno hrabri ljudi ove zemlje, dolaze sa novim prijedlogom Zakona o prekršajima, citirat ću ti ovdi najhrabriji članak:

"Članak 17. (1) Tko omalovažava ili vrijeđa državna tijela, odnosno službene osobe tih tijela prilikom obavljanja njihovih službenih poslova ili u vezi s obavljenim poslovima ili primijenjenim ovlastima ili odbije postupiti po njihovim zakonitim naredbama, kaznit će se novčanom kaznom u iznosu od 7.000,00 do 15.000,00 kuna ili kaznom zatvora u trajanju do 60 dana."

Priznaj da te ovo oborilo sa kapsule


I sad, moj Felixe, zamisli ti to. Ja naprimjer ostanen bez posla, muž mi radi, a ne prima plaću, a mater mi ima penziju dvi iljade kuna i ne može mi pomoć. (A opet pomogne bidna, jer su ti umirovljenici u Hrvatskoj vrsta koja preživljava i sa manje od dvi iljade kuna iako su državna tijela napravila sve da ne preživi.) I recimo da mi popuste živci jer su mi dica malo razmažena i traže obrok tri puta dnevno. Pa ja, onako, od cilog tog jada puknen i dreknen da su ta, kako se ono reče, e, državna tijela i svi koji u njima rade kreteni. Ovo ja ne mislin da su oni stvarno kreteni, nego ja to hipotetcki, je l'. I sad oni to protumače ka omalovažavanje i vriđanje i ja ti, lipi moj, i kriva (državnin tijelima) i dužna (Vodovodu, Elektri, teleoperateru, gradskoj čistoći i materi) završin u zatvor! Ha, priznaj da te ovo oborilo sa kapsule! Je l' sad shvaćaš šta je prava hrabrost? Svako jedno najobičnije državno tijelo moje zemlje tri puta je hrabrije od tebe. Isto ka i ti, i oni su se vinili visoko, a brzina kojom su spizdili ovu moju zemlju i ljude u njoj daleko prevazilazi brzinu zvuka koju si ti tija probit.

Zato, nemoj se začudit ako dotični, hrabri kakvi jesu, jednog dana dođu na ideju srušit sve tvoje rekorde i skočit sa još veće visine od one sa koje si ti skočija.

Molin te, dragi Felixe, ako budeš asisitira, sredi nešto da in se ne otvori padobran.
Boba Đuderija
15.10.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj