subota, 13. listopada 2012.

KADA UMREM UMOTAN U BILO!!

KADA UMREM UMOTAN U BILO!
HAJDUK ZIVI VJECNO!


ZID ISPRED OBITELJSKE KUCE ZA HAJDUKOV 100-TI RODJENDAN

MA STO SE DOGADJALO I PRICALO,A JA I NE PRATIM DOGADJANJA OKO HAJDUKA,NO NARAVNO KAO DITE SPLITA,NEMOGU BIT NEDIRNUTA MOGUCNOSCU DA HAJDUK ODE U STECAJ I U DRUGU LIGU.
Nista je neznam,jos manje shvacam,sto se dogadja oko hajduka i uprave,naseg gradonacelnika,dogradonacelnika,nista ja neznam nit imam vrimena pratit,nit me posebno zanima...no jako me zanima i dira da je nekom palo napamet da Hajduk nije vazan.
Pa Hajduk je dio nase duse i srca,utkan u gene svakog Splicanina!
Moj pape ka zagrizeni hajdukovac me vodija svake nedilje na stari plac,bilo vruce,bilo zima,il kisa il vitrusina ja sam ditinjstvo provela na zapadnim tribinama strog hajdukovg placa.Pape je ima naravno godisnju pretplatu,i sidili smo sa  legendarnom ekipom starih zagrizenih Hajdukovaca,na celu s Titom Kiriginom!
Necu nabrajat svih poimenicno,al to je poslijeratna i ratna generacija igraca i uprave hajduka,sve odreda ljudi casni koji bi zivot dali za Hajduka!
Uostalom rodila sam se u Varosu,ka i moji stari,zivila kraj starog placa veci dio zivota,igrala se oko starog placa,sav moj zivot je vezan uz Hajduka i stari plac!
I nisam ni jedina i osamljena u osjecajima koji me vezu uz Hajduk!
Split i sire disu za Hajduka,on je na ponos svima nama,uz njega smo i kad gubi i kad dobija.
I sad se ja pitam tko to sebi uzima za pravo da kaze jel vridno Hajduk spasavat il ne,i sta se tu uopce ima razmisljat.
I nije mene briga jel grdonacelnika more druge brige,nisam ga ja tirala u politiku,nisam mu ja ni hajduk nametnuli probleme i prokockali pare..to je on sve sam sebi ucinija,pa sad nek se ne osvecuje Hajduku!
Hajduk odredjuje i izgradio je svakog od nas na ovaj il onaj nacin...vise se mi Splicani i nemozemo emocionalno odijelit od Hajduka!
Pa kad smo vec iscidjeni za svacije fraje i guste,nemamo mi nista kontra da ode stakod para i za naseg dragog stogodisnjaka!
Ma ko to ima pravo ticat se u Hajduka!
Hajduk zivi vjecno!
E toliko od mene,gren sad kuvat blitvu za veceru!
Triba i sve koji su ovo Hajduku napravili ranit leso travon,nedat im ulja a bogme ni vina za bumbit!
Hajduk ce u stecaj "malo morgen"  ..petan vam roge svima!!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj