petak, 5. listopada 2012.

SRCE -kako prepoznati predinfarktno stanje i sto uciniti VAZNO!!!

Spasite svoj i zivot drugih-obavezno procitati i proslijediti!

Bolovi u prsima? Nemojte ni slučajno leći!



Vrlo ozbiljne informacije koje vam mogu spasiti život! Svaki bi član vaše obitelji trebao ovo pročitati, kako bi znao što učiniti. Na žalost, prije ili kasnije ovo će zatrebati nekome vama blisko. Budite spremni!



ASPIRIN



Nismo znali da ne biste trebali leći dok čekate hitnu pomoć !



Srčani udar je ozbiljna stvar!

Samo podsjetnik za sve: kupiti tablicu aspirina, držiti jednu u vašem automobilu, notesu, novčaniku, noćnom ormariću, i sl.

VAŽNO PROČITATI ......



Nešto što možemo učiniti da si pomognemo - dobro je znati.

Bayer je razvio Aspirin u kristalnom obliku, koji djeluje mnogo brže od tablete, a uzima se tako, da se rastopi ispod jezika.



O srčanom udaru

Postoje i drugi simptomi srčanog udara osim bola na lijevoj ruci.

Simptom može biti i intenzivan bol na bradi, kao i mučnina i puno znojenja, ali ovi se simptomi pojavljuju rijeđe.



Napomena: ne može se uvijek osjetiti intenzivna bol u prsima tijekom srčanog udara ..

Većina ljudi (oko 60%) koji su imali srčani udar, u tom su trenutku spavali i nisu se mogli probuditi.

Međutim, ako se pojavi oštra bol u prsima može vas probuditi i iz dubokog sna.

Ako se to dogodi:

- Odmah rastopiti 2 aspirina u ustima i progutati s malo vode



Nakon toga:



NAZOVITE 194 ili 112

- Reći: "Srčani udar!"

- Reći da ste uzeli 2 aspirina ..

- Telefon susjeda ili član obitelji koji živi u neposrednoj blizini je ......

- Sjednite na stolicu ili kauč u blizini ulaznih vrata i čekajte dolazak hitne pomoći ....

NE LEĆI Kardiolog je izjavio, ako svaka osoba, nakon što je dobila ovu e-mail poruku, pošalje je još na 10 e-mail adresa, vjerojatno može spasiti bar jedan život !

2 komentara:

  1. moj muž je brižan i voljen čovjek, ali otprilike 8 mjeseci udaljen je od mene i djece, više mu nije stalo do naše dobrobiti i jedva spava kod kuće, nekoliko puta sam ga preklinjala, ali sve moje molbe padaju gluhe uši za iskrene prijatelje, tih 8 mjeseci je za mene bio pravi pakao. Razgovarao sam o svom problemu s prijateljicom koja mi je ispričala o ovoj velikoj čarobnjakinji po imenu dr AJAYI koja je pomogla njezinoj rođakinji u braku. Bio sam skeptičan, ali sam odlučio pokušati, objasnio sam dr. AJAYI -u sve što se događa u mojoj obitelji ja sam radila neke određene stvari kod kuće, slijedila sam sve njegove upute i na moje najveće iznenađenje moj muž je došao kući treći dan, rekavši da ne zna što ga je snašlo i da mu je žao zbog svega što je prošao kroz mene i djecu , sada opet živimo kao obitelj.ako vam je potrebna pomoć u vašem bračnom domu kontaktirajte E -mail: drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp / Viber broj: +2347084887094 Vi se vraćate da mi zahvalite, to je obećanje

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: drapata4@gmail.com ili možete ga dobiti putem njegovog Whatsappa ili Vibera:(+447307347648)

    OdgovoriIzbriši

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj