nedjelja, 14. listopada 2012.

Neki koriste Plave il Crvene Salone-meni najdraze plave il crvene kuhinje

 NAJSRETNIJA U KUHINJI

KUHINJA MJESTO KO IZMISLJENO ZA RJESAVANJE OD DEPRESIJE 



  Sigurna sam da su opjevana sva moguca i nemoguca mjesta kugle zemaljske pa i galaksije,no ja se nemogu sjetiti popularnih stihova koji glorificiraju kuhinju ko mjesto za odmor,relaksaciju...mjesto kreativnosti i ljubavi...a kad razmislite,priznat cete,kuhinja jest odista sve to.

Surfala sam no izbor stihova na temu kuhinja i nije sirok,a nadjoh ne bas pohvalne stihove Zabranjenog pusenja koji idu ovako:

Zabranjeno Pusenje - Ja imam kuhinju tekst lyrics



Joj dobrog fazona
nisam znao da se na ovom mjestu
skuplja toliko klosara tisina

Ja imam banju
(4x)

Al' ona nije poptuna
necu biti odista veseo
dok ne ugradim
odvod za djubre u njoj

Ja imam banju
(3x)

Banju imam ja

Ref. 4x
Ja imam kuhinju

Al' ni ona nije poptuna

necu biti odista veseo
dok ne ugradim
odvod za djubre u njoj

Ref. 4x

Ja sam egzistent
ja nisam go-patent
imam svoj bend

Ref. 4x

Io prego dela banja
(2x)

Sempre, sempre, sempre amici mei
sempre, sempre, sempre liberta

Io prego dela banja
(4x)

Io mio egzistento
io mio no patento

Io prego dela banja
(4x)

Ja imam spajz
(4x)

Nisam znao da se skupilo
ovdje toliko onih, onih miseva

Sthovi ovi bas ne glorificiraju kuhinju,al nije ni za ocekivat da ce bit puno stihova o kuhinji,kad oni koji vole kuhinje i uzivaju provodit kreativno vrijeme u njima,ne pisu stihove,vec najcesce kuhaju il peku kolace,mjese kruhice.....

Nakupih ja 57 godina iza sebe,preko trideset godina bracnog staza,a kuhinjskog staza slobodno mogu tvrditi oko 47..jer rano otkrih svoju ljubav prema kuhinji...ne samo da ja volim kuhati,peci kolace,ja volim boraviti u kuhinji.
Meni je kuhinja kao oaza mira i mjesto za opustanje,razmisljanje,donosenje vaznih zivotnih odluka.

Sijecam se kuhinje moje bake ,pa i moje mame,klasicna kuhinja,srediste obiteljskog zivota,kuhinja i blagovaona u jednom!
E to volim,kad je sve u jednom,kad je stol za blagovanje u sklopu prostora za kuhanje.
Kao dijete sam uvijek zivcirala baku i mamu sjedenjem i ucenjem za kuhinjskim stolom.
Od kad smo preselili stanovat u obiteljsku kucu imam kuhinje odvojene od blagovaone i to mi bas nije idealno rjesenje,iako mi se upocetku cinilo jako cool..kao imat cu kuhinju samo za sebe,nitko nece vidjet moj kreativni nered i sl. no ubrzo sam shvatila da ja volim te starinske kuhinje,taj stalni susur i obitelj oko sebe.
Kad se vratim unazad,i sagledam objektivno,koliko je to moguce,svoj zivot,zakljucujem da su kuhinje odigrale vazanu,ako ne najvazniju ulogu u mom zivotu.
Jer kad sam bila tuzna,odlazila bih u kuhinju,pekla kolace i tuga bi se ublazila,kad sam bila u blagoj depresiji kuhanje me je izvlacilo,kad sam vesela odlazim u kuhinju s radoscu kuhati,kad sam tuzna i nesritna sam boravak u kuhinji,njeni mirisi i toplina mi vrate zivotnu radost!

Oduzmite mi kuhinju,oduzmite mi kuhanje i spravljanje kolaca i kao da ste zabili mi noz u srce!

Zao mi je sto nemam talenta za stihove,jer s veseljem bih spjevala stihove o kuhinjama!
Jer svaka kuhinja prica svoju pricu!Pricu o obitelji,proslosti i sadasnjosti!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj