četvrtak, 11. listopada 2012.

TAKO SE RJEŠAVAJU PROBLEMI-malo smija nije na odmet!!

sir Oliver

TAKO SE RJEŠAVAJU PROBLEMI

"Hugo Chavez je napravio večeru. Ali samo za izabrane goste. Pozvao je direktore pet najvećih svjetskih multinacionalnih kompanija, koji su decenijima izvlačili sirovu naftu iz doline Orinoka, ugostio ih kako to oni i zaslužuju, a onda im, pri kraju večere, rekao :
Gospodo, hvala vam što ste se odazvali mom pozivu i što ste me udostojili vašim prisustvom. Vi znate da se Venecula nalazi pred bankrotom, jer je državna kasa prazna, mada smo prebogati naftom, koju vi vadite i izvozite, da većina građana živi siromašno i da nam prijeti socijalna revolucija sa nesagledivim posljedicama. Ta socijalna revolucija će biti krvava i mnogo ljudi će poginuti. Zato ja, kao izabrani predsjednik države, hoću da spriječim najgore. Kako? Razmišljao sam dugo i odlučio sam se da se posavjetujem sa vama. Naime, volio bih da mi pomognete u donošenju prave odluke. Imamo dva moguća rješenja za punjenje praznog i opljačkanog budžeta. Prvi, da poslije večere izađem iz ove prostorije i da uđu moji vojnici sa strojnicama, da vas pobiju i da sutra donesemo zakon o kompletnoj konfiskaciji imovine vaših kompanija,radi punjenja državnog budžeta. Drugo rješenje, da se vaše kompanije dobrovoljno odreknu 50% vlasništva u korist države Venecuele i da tako napunimo budžet i izbjegnemo socijalnu revoluciju i građanski rat u zemlji. Gospodo, molim vas da mi pomognete u izboru najboljeg rješenja!!!
Nastade muk.
Prvi se javi Englez i diplomatski mudro reče:
Predsjedniče, ne vidim razloga za nedoumice i za gubljenje vremena. Mislim da će se i moje kolege složiti da je drugo rješenje najbolje za sve!

Svi klimnuše glavom. I nastaviše spokojno večerati."

 A da mi ovako nešto napravimo sa bankarima i tajkunima?

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj