srijeda, 3. listopada 2012.

MUKE PO ŽENI 55+

MUKE PO ŽENI 55+

INSPIRIRANO TEKSTOM NJAZENE 55+ VEDRANE RUDAN


Je ljudski vijek se produljio,ne tako davno mi zene smo s 35+ vec bile starice,najcesce umotane u crno,udovice...vec pokopane za bilo koju vrst veselja u zivotu.
Sad je drugo vrime,zene zive duze,mladjahne su do 40,kad tek pomisljaju na radjanje,a izgledaju barbike do 70+...
Mene krasi prosjecnost,pomalo nemar za izgled,no katkad sto zbog sebe,sto zbog djece zelim izgledat sto je moguce bolje!
Dok sam bila mlada mucilo me je kako sto vise pokazat,otkrit i noge i ruke,i grudi a da sve neodaje ni trunku sexipilnosti il nedaj boze neukusa i nemoralnosti.
S godinama se moj problem sasvim preokrenuo,sad danima prije izlaska,nekih drustvenih dogadjanja,il vjencanja ...razbijam glavu kako se obuci da sve,ama bas sve pokrijem a da izgledam kao da se nisam zavila u burku !
One muke po meni u mladosti su neusporedivo minorne prema mukama koje ima zena 55+....kosa nam je bez sjaja i leprsavosti,koza lici na cipku iskuhanu i centrifugiranu,nokti se lome i ljuste,noge naticu,podbradak se trese,oci postaju crte unutar dignutog tijesta od podocnjaka,usta ko sunce nacrtano djecijom rukom,okruzene crtama raznih duljina ,citaj borama..
kako se obuci,spaline ne dolaze u obzir,prozirno nikako,crno ko udovica,usko nevalja,salo ispada na sve strane,klasicni kostimic nas cini jos antiknijima,mladjahne tunicic smijesnima.
Velike i nepremostive su muke zene 55+
Pa kad danima,slobodne sive stanice mucim i tjeram da izmisle kombinaciju u kojoj cu odisat finocom,a izgledat ko model...dodjem do zakljucka da je najbolje obavjestit svih da me muce valunzi/iako i neznam kako to izgleda..opet fala bogu!/uvuci se u moju udobnu kucnu odjecu koja se vec raspada i boja se neraspoznaje,zaboravit muke po zeni 55+
Pa recite vi meni,kako da ja izgledam kako se ocekuje od mene da izgledam..da istodobno imam gard dame i izgled mladjahne barbike.....
Jadna moja Vedrana,ja imam srecu ,netrebam ni izlazit u javnost,ni sad ni nikad ako tako odlucim..a ona ,bidna.mora..ja mogu ,ko vecina FB korisnika,na profil stavit slicicu koja je slucajno ispala super il je snimljena pred sto godina,il uopce nije moja slika,i lazno uzivat u dodijeljenim mi komplimentima!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj