srijeda, 3. listopada 2012.

OOOOOOO TO DIVNOOOOOOO JEDNOUMLJE!!!DOBAR DAN DEMOKRACIJO,ADIO FAMILIJO!!

NE NE NIKAKO NISAM JUGONOSTALGICAR ,AL MI SE ZADNJIH DANA PRICINJA DA MI FALI JEDNOUMLJE!!!

DOBAR DAN DEMOKRACIJO,ADIO FAMILIJO!!

nemojte se nista cudit,nema tu nista od ciriburikanja,nikakve magije,nisu me urekli,nisu i hormoni proradili,jednostavno me razumno razmisljanje dovelo do zakljucka daje sve bilo tako jednostavno kad je vladalo jednoumlje!
Jer priznat cete,nema sanse da se prijatelji posvade na dnevnoj razini kad nema rasprave o desnoj i livoj opciji,o premijeru,prvom podpredsjedniku,Ivi premjeru i slicno.
Svi smo ka papige svako malo ponavljali da spije cuju,zivija TITO,i nastavljali uzivat u marendama,kartama,pricama!!!

E ,finili su mare bali,nema vise tog lipog jednoumlja,nema ljudi moji vise ni onog jedinstva moje obitelji/mislim na siru obitelj/,ni onih prijatelja koji misle kao i ja i ja koja mislim kao i moji prijatelji!

To je razlog sto moje srce vapi:"Vratite mi jednoumlje!!"----uz to jednoumlje,sa guston smo se sastajali,prin obida glasno i s ushizom molili Ocenas,osjecali se hrabrima,uzoritima jer molimo i sa slascu smo jeli i pili---ni mislili nismo ko liko janje kosta,ko ce to platit,ko ce donit vino a ko vodu!
U jednoumlju sam uzivala u mnostvu rodbine,nebrojeno puno prijatelja jer to jednoumlje nas je zblizavalo...nismo se imali oko cega svadit!
Niko nije ni spominja jel mu se svidja predsjednik CK il ne,dal je zakon dobar il los,niko nije spominja ni pravnu drzavu ni desne ni live.
Lazen,jednom je moj barba,nepopravljivi crveni,izjavija da je Kardinal Stepinac...boze mi prosti zlocinac,pa ga je moja baka izbacila iz kuce...eto to je jedina svadja koje se sican..sve drugo je bilo,zajednici rad u polju,puno lipe spize,zdrave i domace,lipog crnog vina il opola,soda narancada za dicu!

Sad kad se familija skupi,od nas pedeset ima stopedeset razlicitih pogleda na politicare,drzavu,pravo,sabor,posal,pare,spizu,pice...o svemu se samo mozemo prepirat i ljutit!
Ljudi moji,ako se nastavi ova blagodat od demokracije i bogatstva misljenja,vise se nasa obitelj nece ni poznavat!
pa ce odista vridit ona "Sta je pusta Londra kontra Splita grada",jer cemo zivit osamljenije i udaljenije nego svi milijuni stanovnika spomenute Londre!

Zato vapim,vratite mi jednoumlje!!
Jer eto s nama hrvatima neide drugacije,ako nam das demokraciju,dva hrvata ce imat bar tri razlicite stranke,a milijun razlicitih misljenja za koja je spreman zakrviti se i s familijom!

1 komentar:

  1. NAJBOLJI ONLINE LJUBAVNI SPELL CASTER JE DOBIO SVOJ LJUBAVNIK, MUŠKO, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. DODAJTE NJEGOVO POGON NA WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdrav svima Am Christian Hofman, ja sam iz SAD-a. Radim za međunarodne tvrtke Apache Corporations, upoznao sam Babu Nosu na svom putovanju u Afriku, otišao sam tamo na ugovor Pregovori i izgubio sam u drugoj tvrtki, bio sam uništen i slomljen, a prije samo nekoliko mjeseci bio sam razveden, moja žena je otišla s mojom djecom i ovaj posao je bio moj put natrag u dobar život i vraćanje moje obitelji. Nakon moje konzultacije s Babom Nosom, izveo je čaroliju za mene i ja sam dobio ugovor i nekoliko mjeseci kasnije moja supruga i djeca su mi se vratili i sve sam to dugovao duhovnoj čaroliji i moćima Baba Nosa. Ja sam svjedok baba Nose, duhovnog oca mnogih velikih ljudi. za bilo koji od vaših duhovnih problema i to će biti riješeno. Može vas obogatiti bez krvnih rituala, vratiti vašu bivšu ženu, bivšu suprugu, bivšu prijateljicu ili djevojku samo ako danas možete pisati ili WhatsApp baba Nosa
         2349083639501. ako imate problema sa sljedećim
    (1) Ako želite svog bivšeg natrag.
    (2) ako uvijek imate loše snove ili seks u snu.
    (3) Želite biti promaknuti u svom uredu.
    (4) Ako vam je potrebna moć da osvojite sudski predmet
    (5) Bilo koji oblik čarolije
    (7) Čarolija zapovjednog tona
    (8) Zaštitni prsten
    (9) Prsten za uspjeh putovanja
    (10) Duhovna moć za Božje ljude
    (11) Vezite muža / ženu zauvijek za sebe
    (12) Želite da žene / muškarci trče za vama. (13) Ako želite dijete.
    (14) Želite biti bogati bez krvnih obreda. (15) Ako vam je potrebna financijska pomoć.
    (16) Biljna njega
    (17) Ako ne možete zadovoljiti seksualnu želju svoje žene. zbog loše erekcije.
    (18) Ako imate bolest i moć HIV-a za liječenje raka, nazovite Baba Nosa na +2349083639501
    TRADICIONALNA MEDICINA Biljni kućni i domaći liječnici. Ured
    Adresa ne 20 traka od slonovače, država Ife Osun ... k

    OdgovoriIzbriši

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj