ponedjeljak, 8. listopada 2012.

PROSIRENE VENE-MOJE ISKUSTVO S RAZNIM METODAMA LJECENJA

PROSIRENE VENE-ESTETSKI I ZDRASTVENI PROBLEM

MOJE ISKUSTVO S RAZNIM VRSTAMA LIJECENJA-LASER I METODA S PJENOM

dvije godine nakon ustrcavanja pjene prosirene vene se vratile

Kako i zasto netko ima problema sa prosirenim venama,a drugi pod istim opterecenjem nemaju,medicina nije dala odgovor.
Kad sagledam svoj slucaj,meni su se prve naznake prosirenih vena i pucanja kapilara pojevili vec tijekom prve trudnoce,a s godinama i narednim trudnocama stanje se samo pogorsavalo!
nemogu tvrdit da me one prevec bole,al je estetski faktor jako izrazen,pa iako nepatim od gluposti,ipak gledam nositi odjecu koja pokriva mjesta prosarana prosirenim venama.
Mislim da prosirene vene nisu vezani ni za prekomjernu tezinu jer sam srela jako puno osoba koje su cijeli zivot,cak ispod normalne tezine pa imaju i vece probleme sa prosirenim venama,od mene koja sam imala i puno trudnoca,i koja sam sklona prekomjernoj tezini.
Popularno je reci,sve je u genima,pa ima tu i istine,jer kas se sijetim svoje bake,i ona je bas na istoj nozi na istom mjestu imala vanjske prosirene vene!
Pred tridesetak godina jedina opcija je bila kirursko odstranjivanje vena,za koju se ja nikad nisam odlucila,jer ipak je to operacija,a mnogi primjeri pokazuju i dokazuju da uklonis jednu venu,a dodje do podjednakog,ako ne i veceg prosirenja druge.
Savjeti tipa nosi elasticni zavoj,meni ne pomazu jer su mi noge stalno uzarene,pa kad stavim elasticni zavoj ako da sam u centru pakla!
S godinama sam uocila da mi more i plivanje jako godi,ne da ce uklonit prosirene vene,al opce stanje se popravi i kapilari znatno manje pucaju!
Medicina gotovo uopce ne tretira prosirenje vena,kad se obratis ljecniku,savet je elasticni zavoj i heparin krema ili gel,te mozda pripravci divljeg kestena
.
Meni osobno pomaze heparin u kremi,al ga zdrastveno ne pokriva,mala tuba heparinaMS od 30g ima cojenu od oko 40 kuna,a kako je povrsina mojih prosirenih vena poprilicno velika,tuba mi dodje dostatna za uporabu jedan dan,ako mazem tri puta dnevno!
Lako je izracunati,za nesto sto i nije bolest po nasem zdrastvenom,al jest jako opasno po zivot,nema propisane kreme putem osiguranja,a ako hocu pravilno tretirat prosirene vene treba mi lako je izracunat oko 1200kn mjesecno!Sto je previse,previse je!
Naravno mozete se odlucit na operativni zahvat,moja mama je to napravila pred dvije godine,no nakon nekog vremena je dozivila mozdani udar,kako moja majka nie spadala u rizicnu skupinu,po ni jednom osnovu,lijecnica je ostavila otvorenu mogucnost povezanosti operacije uklanjanja prosirenih vena s mozdanim udarom.
Mozda je,mozda nije povezano,al ja nisam svih ovih godina htjela pristupit operaciji pa necu ni sad!
Pred vise od dvije godine odlucila sam nesto poduzeti,i otisla sam na ultrazvucnu metodu ljecenja prosirenih vena tj.ustrcavanje pjene..pjena je lijek,koja jaca stjenke prosirenih vena i na taj nacin se vena ojavcava i stiska!
Sam postupak je jako jednostavan,ne zahtjeva mirovanje poslije samog postupka i rezulatati  su donekle zadovoljavajuci!
Naravno sve troskove ce te snositi sami,a prave garancije da ce bit uspjesan tretman nema!
U pocetku je meni stanje islo ka boljem,vene su se poprilicno bile povukle...no moram nazalost ustanovit,kako su se povukle tako su se i vratile.
Naglasavam da sam se drzala nekih osnovnih uputa no svejedno su se vene ponovno prosirile!
Spremam se ponovno na isti postupak,kod istog lijecnika,jer mi ponovljeni postupak nece naplatit,al neznam kako ce ici i kako ce ponovno pjena djelovati!
Osobno nisam probala laser metodu,jer sam susrela podosta pacijenata koji su mi potvrdili da su im se popularno receno prosirene vene vratile!


Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj