srijeda, 24. listopada 2012.

Cuvajte se eko-kugle!

Cuvajte se eko-kugle! 


Ponovno vijdjeh tekst u SD o eko-kugli za pranje robe!
 Mene je osobno zapanjilo da se jos uvijek ta kugla nalazi u prodaji iako nisam naisla na nijedan komentar korisnika koji bi je hvalio!
Osobno sam imala tu nazovimo carobnu eko-kuglu koja pere bez ikakvih dodatnih kemijskih sredstava.
Sve sta mogu reci,a imal sam je davne 1995 godine,a godinu pamtim jer sam tu nesritnju kuglu kupila,neposredno prije Oluje!
Dakle osim sto mi je tukla po makinji,roba je naravno i dalje ostala masna i prljava,a i unistena od udaranja kugle po njoj.  
evo sto kaze jedna korisnica u tekstu u SD:

'Čim sam vidjela da je zemlja podrijetla Kina, nisam baš polagala velike nade u kvalitetu, no ono što sam vidjela kad sam izvadila rublje nakon prvog pranja ekokuglom, zaista me šokiralo. Bijela roba poprimila je ne žutu, nego svijetlosmeđu boju, sve je bilo uništeno', ogorčena je Splićanka koja je nasjela na priču da je sretna dobitnica ekokugle. procitaj vise

 Kako je moguće da se ovo desi? Mislin da je odgovor u čovikovoj gramzljivosti. Kako drugačije objasnit da se lampica upozorenja nije upalila prvo na večernji poziv i obavijest da je dobitnica neke nagrade, drugo na besplatno dobivenu kuglu za koju je morala platiti samo poštarinu koja i nije mala i treće na dostavu u kasnu uru. Ča to mora bit u ljudskoj glavi da ova upozorenja ne vidi? More bit i da nima ništa u glavi kada joj ništa nije bilo sumnjivo. I sada kuka a sama je kriva jer se uvatila ka tić na baketinu. Nikor mukte ništa dobrega ne dili, to tribaju svi znat. Iako je ovo čista prevara i DORH bi triba intervenirat, u banani republic nema šanse za tako nešto a ovi će se i dalje bogatit na račun naivaca ka ča je i ova naša sugrađanka.
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Arhiva bloga

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj