nedjelja, 11. studenoga 2012.

SEX POZNATIH I SLAVNIH

sir Oliver

Sex poznatih i slavnih

 

I ča mislite, kakvi je sex slavnih osoba, ka i onih manje slavnih, ali javnih osoba? E sad se čudite zašto ja sad pišem o tome, jer je sigurno isti ka i naš, običnih smrtnika. U globalu gledano je, to je točno, sve je isto, ali ipak... 
Neću ovod govoriti o nikakvim imenima, no s kin god da sam iz tog svita o tome čakula, a znan dosta judi jer san neko kratko vrime bija dil tega , svi bi onako potiho rekli da na festivalima ili bilo kakvim takvim događanjima jema puno sexa, a ka da se nije znalo tko je s kim i slično.

Ali ono ča mi često zna past na pamet kad vidim neku osobu na tv ili di sve ne je da se upitam: "Kakav bi sex bija sa tom osobom i da li bi bila sklona svemu onome ča ja volin raditi ili bi bila ka mrtvo puvalo da se obavi posal i idemo daje?" Naravno, virujem da postoji neki pritisak javne osobe, a opet neki put mi se čini ka da su neke od njih tako "osjetljive" da čim ih i pogledaš, ka da si im svu familiju ubija.
Naravno, ka ča iz javnih medija čitamo, neki opet slavni idu iz krajnosti u krajnost i rade ono ča oni žele, a oni koji im se podaju trpe i batine ako triba, samo zato jer su sa slavnom osobom.

Pomislija sam kako ću napisati neke pikantne detalje o sexu slavnih koje sam čuja iz svih tih čakula ali san razumija na kraju da koliko god se čini da je sve to isto tj. da sexa među slavnima ima na tone, ipak mi se čini da to nema veze sa ničim, jer (bez obzira što vi možda mislili drugačije, ali tako je) koliko ima onih baš gadnih i da tako kažen ružnih i starih, a podaju im se mlade cure samo zato što su to te slavne osobe, a zapravo ih bez toga nitko ne bi ni primjetija, a kamo li se upustio u sex sa njima. Dobro, znam da ima još kojekakvih slučajeva koje bi mogli navesti, ali većina vas zna ča govorim.

Jer, ko to normalan na sva zvona priča o svom sexu da svako u državi o tome zna? Oni koji se sexaju sigurno ne jer ne žele izgubiti tu mogućnost sexa za jednu noć sa nekim obožavateljem oba spola. Znači, ostaju nam samo osobe koje žele da se o njima stalno piše, pa makar i loše ali da se piše, kako je još prije 25g rekla Madona.

Pa ćemo pročitat kao se njih dvoje vole sexati u kužini na stolu, kako vole šetat goli po kući jer su tako stalno spremni na sex, kako se cilu noć bez prestanka sexaju do jutra (to ni super spremni sportaši ne mogu), kako se sexaju sa nekoliko različitih partnera sdnevno, kako vole neobična mista za sex i još puno tega. Pari mi s eka da smo postali ćiribimbaši slavnih jer viš znamo o njihovon sexu nego o svome.

Zato ja mislin da oni svi pretjeruju u svrhu svoje reklame. Nije da tega nema među njima, ali ne u toj miri, jer se običan čovik pita je su li slavni nadjudi kad je sex u pitanju.

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj