subota, 3. prosinca 2011.

Noc pred izbore 2011

E pa sad tko to od hrvata nema misljenje o politickim zbivanjima kod nas i u svijetu.Svi bogme imaju misljenje no jedino je pitanje dali ce se sve svest na kritiziranje svih i svega il ce kriticari i sveznalice ipak izaci na izbore,te ostvariti svoje pravo i obvezu!
Ljudi glasajmo,pa necemo valjda pustit da drugi odlucuju za nas.

Evo ovo mi lici na predizbornu retoriku,iako i kad nastupi predizborba sutnja mozemo pozivati na izbore.
Meni osobno nikad nije bilo jasno zasto se ljudi boje otvoreno izjasnit za koga glasaju.
Ja cu pokusat neizravno odgovorit za koga cu ja glasat...ja sam znala za koga cu glasat i prije nego sam se rodila hehehehe
Ja sam Vam tip sto voli ujutro corit,ajme kad se dizem u zoru,onda me se nesmi dirat...mos mi samo skuvat kavu i mucat.Triba mi vrimena dok se osvistim...my mogu ja otix lec i u osma uri,spavat deset sati ako me se probudi u zoru ja sam za nista...nedirat-grizem.
Dakle za one sto zoru ranu propagiraju i dive joj se nikako nemogu glasat,pa to bi se sasvim kosilo sa mojim osjecajem za rano jutarnje ustajanje.
A sto se tice rada,e ta sam,crncim cilog zivota,crncim i mucim...dakle spadam u onu vecinu sta radi,muci i trpi...pa sad vi sami zakljucite za kog cu ja glasat!
Sad mislim da nam ovaj put nima spasa..ko pobjedi da pobjedi mi mali cemo platit buletu/bogme to je konstanta koja se ne minja/.
Ma sta sam se je raspisala o izborima,ka da nije dosta toga na svim medijima.
Evo ljudi oslobodit cu vas daljneg umovanja..al sta cu kad na TV nima niceg,placam tu Max-TV ,pusti programi ,a vikendom niceg za pogledat.Evo sad prastari film sa Arnoldom daju!"Policajac iz vrtica"...ma koji super film,ma koji umjetnicki dojam,sve ta 10+--pa zasluzuje da ga se reprizira!!!Ludilo..
Ajme sta gustan pisat o svemu i svacemu,pa na preskoke,pa pisat bez nekog plana i reda...ma mogu Van rec da je ovo bloganje divna stvar,kako nemam love za osobne terapeute da me slusaju i svituju ja lipo pocmem ovdje pisat i to me bas opusti,lipo se ispusem..nima boljega od pisanja sta di dusa zeli.
Samo se moran drzat pravila nima pisanja imena..da me slucajno mrak nepoide..nikad se nezna mos nekog naidit pa di san onda,na drzavnim jaslama bi se ranila...strpalo bi me u remetinac ko zna na kako dugo a ja volin slobodu iznad svega.

Subota je dosada,uvecer onaj ples sa zvijezdama,e vise su mi dosli navr glave...
Idem se ja sad lipo naspavat pa cu odma ujutro u 7 stat ured za glasovanje,tribalo bi se i lipo uredit,ipak je to svecani cin..ajd citamo se sutra navecer,pa cemo vidit kako je i jel nam onaj Bago procvita il uvenija,jer kod njega valjda i pticice na grani znaju za koju politicku opciju navija!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj