petak, 9. prosinca 2011.

Bivsi premijer -tko tu pije tko placa

a nemogu a da se i ja neosvrnem na cijeli niz nelogicnosti oko abdikacije pa istraznih špostupaka i podizanja optuznica.
naravno ja sam samo obicni mali covik ,sta bih ja uopce mogla znati al meni sve ovo smrdi.
prvo sto sam pomislila na pocetku cijele ove afere bilo je da su ON i ONA bili ljubavnici,da ju je on odbacija pa se sad zena lijepo osvecuje,gazi njega,zenu dicu,uzu i siru familiju..ma neke zene nikad neprihvate da ih se ostavi vec se svete do besvijesti..
ovo su naravno samo moje pretpostavke,nemam nikakva uporista ..
a onda opet ON i ONA su bili ka prst i nokat,ma znala je ona i kad ce se njemu pripisat a kamoli da nebi znala da se besramno bogati!
Pa eto i tu nelogicnosti,il samo ja vidim nelogicnosti.
Sad ON je stvarno imao ono nesto potrebno za vodju,ONA to definitivno nema iako je dobar govornik!
ON ima svu slast i mast i sve to bez objasnjenja ostavlja i to ostavlja sve svojoj miljenici koja ga onda nogom gura i gusi!
Ma di mi to zivimo,sta je sve ovo,farsail komedija ili pak nasa tragedija.
Nezna covik bil cupa kose od bisa,bili se smija il plaka.
ON tvrdi nedam ni pedlja zemlje il mora Slovencima a generale daje na pladnju ka pecene odojke pa nek ih HAG uslast pojede i ispljune.
Neman snage dalje nabrajat..ma ljudi moji koji su to svjedoci na procesu,onaj doktor bidan nesto frflja,ovaj danas pokajnik vidi zute kuverte,pa koliko sam ja primila i dala i impostala zutih kuveri bice da san i ja bidna sumljiva..
Ma mi odista jesmo stoka sitna zuba kad sve ovo kusamo...
a na kraju bit ce po onoj narodnoj "Tresla se brda rodija se mis"

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj