nedjelja, 4. prosinca 2011.

Igre oko izbora

Ako ste mislili da je kod nas jednostavno ostvarit svoje ustavom zagarantirano pravo na glasovanje onda se grdno varate.
Evo primjera iz moje obitelji.
Tata tesko bolestan,nepokretan al bistrog uma i zarko zeli ostvariti svoje biracko pravo.
Vec danima prica o glasovanju i dal ce i on moci glasovat.
Vec mi je pomalo i dodijao,pa sam mu sto puta ponovila da je to sve uredjeno pri glasackim odborima,jer zakon kaze da nepokretnima dolaze kuci il u dom..jutros me tata probudija u cik zore,i vec pomalo nervozan jer ga nisam isla prijavit za posjet kuci .Pa kazem tata netriban te tocno u sedam prijavit,oticicu oko 9 glasat pa cu usput otic do tvog glasackog mjesta i prijavit te da ti dodju kuci.
I tako i napravih,lijepo obavim svoju gradjansku duznost i uputim se do glasackog mjesta mog tate.

Ma nit na pamet mi nije palo da bi tu trebalo bit ikakovih problema.
Al nu ti vraga,kaze meni gospodja sto tamo prikuplja imena grdjana za kucni posjet,da oni nikako nemogu doc jer im je to previse posla a i nas stan je nesto malo udaljeniji pa tribaju izgubit pola sata samo na nas.A kaze ol je vazno da glasa,nes ti,sta ce starome sad jos i glasanje!
Eto prvo se ja pitam tko su ti koji su dobili posao u izbornim povjerenstvima,odborima i sl.
Ma ko su oni da uzmu vlast u svoje ruke i odlucuju ko ce glasat a ko nece.
Odlucila sam da me niko nece veslat pa sam eto nazvala DRZAVNO IZBORNO POVJERENSTVO na broj 01/4569712
Tu se javila draga gospodja koja je uzela moje podatke i obecala sve rijesiti!
Zvala sam i GONG al oni se uopce nejavljaju,a nadam se da ce ipak Drzavno izborno povjerenstvo rjesit moj slucaj.
Ma male stvari su te koje ostavljaju gorak okus u ustima i covjek se pita koliko samo jos ima tih malih nezamijecenih gresaka pri izboru.
Dug je nama put do prihvacanja demokracije!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj