ponedjeljak, 5. prosinca 2011.

Kako pametno trositi i stediti-nekoliko savjeta

Ma jel i vas muci  sta darovati za Sv.Nikolu..mene bogme svake godine to bas onako iznervira..prvo i osnovno love nemam,nisam luda prepustit se ludovanju u prosincu pa onda poslin u sijecnju zube na klin.
Kod mene je uvik sve bilo skromno,a i davno sam shvatila da se moram mirit s onim sta imam.
jednom davno sam napravila gresku i koristila minus po tekucem racunu al nakraju sam shvatila da tako samo gubim novce i bogme gubim i zivce.
Odluku sam jos pred deset godina donila i prigrizla par miseci,vratila se u pozitivu i od tad nekoristim minus po tekucem pa opet isto zivim
.Sta se tice kreditnih kartica,to je tek zamka...za imat kreditnu karticu triba u startu bit bogat...ma tko to moze sasvim odolit da nesto sto ti se u tom trenutku ucini neophodnim nekupi kreditnom karticom,a kad sve sto smo nepotrebno kupili stigne na naplatu kasno je.Onda zaboli glava,a i tesko se izvuc...e i to sam rjesila tako da nemam nijednu kreditnu karticu.
Sad vec godinama imam sistem,cim dobijem crkavicu od place ja platim sve racune,stavim na papir sta je ostalo i to je to.
Kad kupujem ,odem i kupim sve za tjedan dana/ako idem svaki dan u market potrosim duplo vise/.
Najbolje je kad ja napravim i otiskam listu sta mi treba za tjedan dana a moj dragi ode i kupi sve po napisanoj listi,ja priznajem kad idem u market uvijek kupin i ono sta mi netreba jer je bilo na akciji!
Muskarci puno racjonalnije kupuju i disciplinirano.
Obavezno gledam bar minimalno stedit,jer da imam npr, za registraciju auta,nesto neophodne odjece i obuce,a ako se posrici i za kakav takav odlazak na more.
Dakle moj savijet svima je okanite se minusa po tekucim racunima,prerezite sve kreditne kartice i bit cete napokon slobodni!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj