nedjelja, 4. prosinca 2011.

Depresija i kako je izbjeci

Depresija je kazu bolest modernog doba...odista od depresije najvise pate bogati i slavni.
Sad si oni sto jedva vezu kraj sa krajem bi se tribali tuc nogom u straznjicu jer eto nemaju novaca al zato ni depresije...ma ljudi moji koja neistina,da nekazem laz.
Novac je taj sto pokrece svijet,ljubav ga slijedi a pomanjkanje novca nas dovodi do takvog ocaja da se brakovi ne samo tresu vec i masovno raspadaju.
Kako izbjec depresiju ako namas djeci za osnovne potrebe,ako ti je na jelovniku kumpir svaki dan..
Depresija te mora uhvatit kad si doma ,nezaposlen i bez kinte u djepu,a oni tamo govore o stednji,ljetovanju,zimovanju,kupovini.
Ima ih,nadju se i oni s lovom al mi vecina smo dekintirani.
Depresiju bi nam mozda jedino zgoditak na lotu odagnao.
Mene uhvati smij,da nebi plakala,kad procitam poruke u stilu priustite sebi trenutke opustanja,odite s prijateljima ,setajte,uzivajte u kino i kazalisnim predstavama..ma mos mislit,nemam ja za kruh a kamoli za kulturu.
Depresija je po meni bolest neimastine,zivota bez nade u bolje sutra,bez nade da ces nac posal a jos manje nade da ces nac dobro placen posao.
E pa sad kako izbjec depru...a nju nemos izbjec,depru lipo prihvatis ko najboljeg prijatelja i saveznika i naucis zivit s njom.
A samo da prodje ovaj misec,mislim da je ovo misec od najvecih depresija,svi kupuju,kuvaju,vesele se a ti doma bez kinte,sritan ako kupis tuku za Bozic!
Fala Bogu na Naradnom Radiju ,e to mene opusta...dobra domaca glazba,simpa voditelji i obicni narod sta se javlja.
Iden sad obuc se i na izbore.

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj