srijeda, 7. prosinca 2011.

Ovrhe i blokade racuna-sta napraviti?

ec neko vrijeme smo suoceni s jos jednim atakom na nase svakodnevno prezivljavanje.
To su ovrhe/a tko je nema / a iz toga proizlazi i blokada svih racuna koje ste ikada otvorili pri ijednoj banci.Morate znati da Vam FINA u slucaju ovrhe blokira sve,ama bas sve racune,dakle tekuce,ziro racune,devizne racune,stednje svih vrsta.
Dakle jako teska situacija ,bit ce te blokirani ako i imate dovoljno sredstava na racunu,da bi se odblokirali morate ici u banku,zamolit ih da je uplacena ovrha u potpunosti,sa svim kamatama do tog dana i zatim ih zamolit da o tome obavijeste FINU:
Preporucam odite na FINU,zamolite sluzbenicu da cim dodje obavijest iz banke da Vas odblokira!
Trebalo bi ici brzo,dan dva al se razduzi oko 8 dana.
Ja govorim na osnovu svog iskustva,moji racuni su bili blokirani zbog dugovanaja,a kome nego HTV,prokleta pretplata,Javni biljezbnicki trosak + kamate + 6 mjeseci duga HTV ispalo je vjerovali ili ne 1800 kuna.
Za sve imam dokaz.
Odmah kad sam vidila da mi je blokiran racun otisla sam u FINU,u Fini fine gospodje,sve mi objasnile i ja uplatila trazenu svotu,sta cu ako ostane na racunu dug svaki dan racunaju kamatu...dakle pazite ako ste bili u fini i taj dan je dug toliki i toliki ,odmah ga uplatite jer vec sutra ce se uvecati za odredjeni iznos kamate!!
Evo gospodja je meni ponudila otvorit zasticeni racun,al posto sam odlucila stat na kraj dugu,a to mi je jedini koji imam,nije mi trebalo otvarati racun gdje ce se uplacivati zasticeni dio primanja.
Zapamtite nitko Vam nemoze dignut vise od jedne trecine primanja.
Na FINI i nije neka guzva,dobro su organizirani i sluzbenice jako ljubazne,puno ljubaznije nego one u Bankama/koje od nas zive jer pazite iako vam je blokiran racun banka ce vam naplacivat vodjenje racuna./
Eto najgore je izgleda ako dugujete T-com,VIP ili TELE,a najvise je ovrha uputila HTV,njih nije briga imate li za kruh,oni Vam odma posalju ovrhu...jer mozes izbjec placat alimentaciju al TV pretplatu nikad i nikako .

1 komentar:

  1. Pozdrav! Moram vam reći da me oduševljavate svojim iskustvima i savjetima za nas koji se tek susrećemo s takvim ili sličnim problemima. Samo bih vam htjela reći da iz osobnog iskustva znam da vam država, ako ste joj dužni uzima sve, odnosno preko zaštićenog računa imate minimalnu plaću u RH a ostalo uzimaju. Meni su tako uzeli naknadu s zavoda za zapošljavanje i nije ih briga što su mi to jedina primanja. U tom slučaju mislim da je kriva banka koja me nije obavjestila o blokadi već je cijeli iznos naknade uplatila ili kako se to već kaže u državnu blagajnu. Radi se o PBZ banci i moram priznat da nisam baš zadovoljna njihovim poslovanjem, ali kako sam nezaposlena i nemam nikakva primanja ostala sam njihov klijent dok ne nađem neki posao. Toliko od mene za sada i još jednom hvala na savjetima...Pozzz

    OdgovoriIzbriši

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj