utorak, 25. rujna 2012.

JACO VRATI BROS-NOSIT CE GA CRNIMARKO!!!!

Neznam kako Vi,al meni se Vec smuci kad na vijestima pocmu o najsudjenju u Hrvata i najvecem lopovu u Hrvata!
Povijest ce ,naravno pokazati,ko je bio i TKO NOSI TU PRESTIZNU TITULU "NAJ-LOPOVA U HRVATA"
Nit sam kadija,pa da tuzim il sudim,ja samo ko mali covik slusam vijesti i ko moja baka,samo se krstim!
Ako je i deset posto ong za sto najlopova optuzuju istina,previse je,jel?
Al opet,nisam ni ja veslo sisala da mislim da je sve on ,iako najlopov,sve sam jamio!
Il je ipak po onoj Ko jamio,jamio!!
Sad svi se ogradjuju,nitko nista nije znao,niko nista nije vidio...no tjesi me sto svi,ama bas svi znaju kako je Jaca dosla do svog,jednog od svojih broseva!
Pa sad ako se stranka toliko isprsila da je daruje za zasluge,ima Jaca vratit bros stranci,jer sad bi nas Crnimarko htio nosit zasluzeni bros!!
JACO VRATI CRNOMMARKU BROŠ!!!

Crnimrko ce s ponosom nosit bros na reveru,kad nam domovina postan ravnopravni clan EU!!il jos bolje nosit ce Crnimarko bros na reveru,kad na vrbi rodi grozdje,jer samo tad ce Hrvatska bit u nekoj zajednici ravnopravna!

A mi,obespravljeni i obicni gradjani mozemo samo zataknuti bros Caritasa il Crvenog Kriza,i to naravno ako nam u Caritasu i Crvenom krizu rade rodjaci,inace nema pomoci ni od njih!

1 komentar:

  1. sad odista neznam dal je u redu nekog blatit zbog satova ,a drugog samo izbacit iz stranke zbog broseva...procitah dobru parolu "imas bros-vrati stan"

    OdgovoriIzbriši

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj