petak, 28. kolovoza 2015.

Ocijena 3/tri/-Vecernji izlazak i Jazz vecer hotel Park

Jazz vecer hotela Park u Splitu. Cijela moja zivotna prica je na ovaj il onaj nacin vezana uz Hotel Park u Splitu..sa roditeljima sam tu ljeti gotovo redovno i gotovo svaku vecer sjedila zavaljena u ogromnim pletenim foteljama s velikim mekanim kusinima...uzivancija za mladog curetka.pa poslije za mladu djevojku i zenu..majku.. Sjecam se kad je direktor bio gosp.Gudic,jos se ulazilo s Juzne strane..terasa bogata palmama...moj stol uz trecu palmu livo od ulaza izlaza na terasu..Rio tri..lagana muzika.ples koji te ponese ko povjetarac...ufff kupovi su bili kraljevski..a moram to napisat vise sam na terasi Hotela Park pojela bifteka no sto sad cijela Hrvatska ima kravica na pasnjacima. Lipo je se sjecat..prvo bila sam mlada i iz perspektive mojih godina..sad ...ovog trenutka sve je bilo lijepse i bolje..dobro sobe hotela su bile jadne i majusne i nis posebno..al Hotel Park je bio nakon pjace i Hotela Belevue srediste dogadjanja i susreta splicana..pogotovo lijeti..a i za zime i blagdana i Novih Godina i Dana zena..ma uvijek.. Kuhinja je bila srce hotela sto i kora uvijek biti.. E sad zamislite mene..prvo odem na party zatvaranja pred preuredjenje hotela,i to mi stisne srce...pa odem na veliki gusti patry otvaranja istog...i pred neki dan..u srijedu vecer je bio trenutak za ocjenit koje mjesto ima obnovljeni hotel medju nama koji smo odrasli uz njega. Odmah moram reci ocjena je jedvo prolazna 3/tri/ i to jer sam ja dobra dusica. Dodjosmo..hostese jest rekose dobro vecer no nismo im se ucinili suprug i ja vrijedni truda..sama sam nasla nas stol i nase prijatelje koji su nas cekali. Naravno razocarano gledam stol i stolice,,,male ..mizerne..kao moderne i metalne..vec mi u mislima one velike pletene s dino mekanim jastucima...no hajd preci cu preko toga..ovako su uspili utrpat puno vise stolova.. Sad nesto dobro...konobar jako simpa,drag i usluzan no puno posla i puno daleko kuhinja..za svaku informaciju o hrani koju trazimo treba ic u kuhinju i pitat kuhare...naravno da se kuhari nisu prikazali..pa nismo u svjetski metropolama gdje je kuharu cast doci do gosta...ovdje su valjda kuhari zasticena vrsta!! al idemo dalje Predvidjeni menu je bio tartar biftek meso il riba...odlucujemo se mi zenskice na mesni tartar..no na opce iznenadjenje donose nam tartar vec gotovi iz kuhinje i prohladni toast kojeg nisu imali dovoljno pa su dodali i par fetica nekog francuza sa sjemenkama...maslo za namaz je bilo ok..tartar ukusa ok...al nikakva usluga nit dozivljaj. Bijelo vino dobro rashladjeno,no morali smo nakon prvog kusanja sami rastezat ruke i dohvacat bocu i livat vino..nikog nije bilo da nas posluzi i prati nase potrebe. U ponoc smo odlucili platit i otic..da pojeli smo i sladoled za kraj...ni sjena onog sladoleda od prije a ni serviran nije bio nesto posebno..a slag koji sam trazila ocito nisu imali kao ni cokoladni preljev...sladoled promasaj... Najbolji mi je na kraju bio veliki bokal hladne vode s ledom! Izazak sa terase na zapadnu stranu nikako nije oznacen..stolivi uz bazen smetaju prolazu...stepenice lose osvjetljene...parking za goste nepostoji...i da drustvo mi je bilo super...a hotel sad treba izgradit svoju osobnost,,,poradit na jelovniku koji ce bit prepoznatljiv...i naravno mladi ljudi jos puno trebaju ucit kako docekat goste. To bi bilo to od mene.Ovo nikako nije kritika s losim namjerama,vec poticajna kritika da se ispravi,popravi i vrati stara slava hotela PARK!!

1 komentar:

  1. NAJBOLJI ONLINE LJUBAVNI SPELL CASTER JE DOBIO SVOJ LJUBAVNIK, MUŠKO, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. DODAJTE NJEGOVO POGON NA WHATSAPP:
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdrav svima Am Christian Hofman, ja sam iz SAD-a. Radim za međunarodne tvrtke Apache Corporations, upoznao sam Babu Nosu na svom putovanju u Afriku, otišao sam tamo na ugovor Pregovori i izgubio sam u drugoj tvrtki, bio sam uništen i slomljen, a prije samo nekoliko mjeseci bio sam razveden, moja žena je otišla s mojom djecom i ovaj posao je bio moj put natrag u dobar život i vraćanje moje obitelji. Nakon moje konzultacije s Babom Nosom, izveo je čaroliju za mene i ja sam dobio ugovor i nekoliko mjeseci kasnije moja supruga i djeca su mi se vratili i sve sam to dugovao duhovnoj čaroliji i moćima Baba Nosa. Ja sam svjedok baba Nose, duhovnog oca mnogih velikih ljudi. za bilo koji od vaših duhovnih problema i to će biti riješeno. Može vas obogatiti bez krvnih rituala, vratiti vašu bivšu ženu, bivšu suprugu, bivšu prijateljicu ili djevojku samo ako danas možete pisati ili WhatsApp baba Nosa
           2349083639501. ako imate problema sa sljedećim
    (1) Ako želite svog bivšeg natrag.
    (2) ako uvijek imate loše snove ili seks u snu.
    (3) Želite biti promaknuti u svom uredu.
    (4) Ako vam je potrebna moć da osvojite sudski predmet
    (5) Bilo koji oblik čarolije
    (7) Čarolija zapovjednog tona
    (8) Zaštitni prsten
    (9) Prsten za uspjeh putovanja
    (10) Duhovna moć za Božje ljude
    (11) Vezite muža / ženu zauvijek za sebe
    (12) Želite da žene / muškarci trče za vama. (13) Ako želite dijete.
    (14) Želite biti bogati bez krvnih obreda. (15) Ako vam je potrebna financijska pomoć.
    (16) Biljna njega
    (17) Ako ne možete zadovoljiti seksualnu želju svoje žene. zbog loše erekcije.
    (18) Ako imate bolest i moć HIV-a za liječenje raka, nazovite Baba Nosa na +2349083639501
    TRADICIONALNA MEDICINA Biljni kućni i domaći liječnici. Ured
    Adresa ne 20 traka od slonovače, država Ife Osun ... k

    OdgovoriIzbriši

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj