petak, 6. siječnja 2012.

Porez na imovinu-udar po sirotinji

Bez ikakve sumnje mogu napisat da je najavljeni porez na imovinu zasigurno udar po sirotinji,i to po ko zna koji put ,samo je pitanje do kad ce to sirotinja moc izdrzat!
Ja osobno spadam u one sretnike koji nisu dizali kredit i gradili vikendicu,a tila sam,naravno da jesam al dok smo skucali za stan,odhranili dicu doslo je vrime rata,izgubljeni posao,neimastina,glad..doslovno glad jer sam devedesetih hranila dicu cajem i onim tvrdim keksima bivse JNA,popularnim CIBOKOM.
Kad se sitim samo tih godina uhvatime me takva zalost i jeza da zazelim otic daleko od ove proklete i nesritne zemlje.
Je lipa je nasa Domovina,al nastanjujemo je mi ,hrvati s kojima nebih nikom pozelila suzivot.I sama Hrvatica svijesna sam toga da smo u vrhu od svih naroda po izrazenoj zloci i mrznji spram svojih bliznjih/cast iznimkama!ima ih/Mi ko narod smo ko kukolj a medju kukolji ima i nesto psenice.
Pisem ja ovo,i tuga me zahvatila,u pozadini slusam rijeci iz filma "ZIVOT SA STRICEM",situacije sasvim poznate,i dobro se sijecam vremena straha,kad sam se bojala i mislit drugacije a kamoli govorit drugacije.
Kad sve zbrojim bojim se i ja sad otvoreno govorit sto mislim,jos i sad imam osjecaj ako otvoreno kazem sto mislim da ce me pojest mrak,samo sto me sad nece uhapsit srbi vec moji hrvati,jos miljun puta gore.I sad u slobodnoj Domovini kriv si odma,pa se ti peri i dokazuj da si nevin.
Ma mislim se koja li sam ja glupaca bila sto nisam skupila dicu i muza i otisla negdi ,mozda u svedsku-daleko,sta mi je tribalo gladovat,mislit se jel mi muz ziv,patit se ..mogli smo svi lipo otic daleko i volit domovinu iz daljine i litovat ovdi i popovat svima sta i kako bi tribalo radit.
Al da se vratim naslovu teme,porez na imovinu..dakle eto oko 200.000 hrvatskih gradjana ima vikendice..i sta mislite da su ti vlasnici vikendica tajkuni,lopovi,bogatuni...to nikako ..vecina je mali covik sta je otkida od usta i s kreditima,ustedjevinama gradija kamen po kamen da bi ima di otic malo se opusti.
Nisu to ljudi sta se okolo razbacuju parama na kavama,vecerama i posjetama popularnim skijalistima.To su ljudi vridni i stedljivi i sad ce platit buletu.Jer eto strankla koja zagovara socijalnu pravdu lipo ce ih oporezovat da vise nece imat ni za zrak.Od penzija ce im ostat zrak,a mozda ce i na zrak tribat platit porez.
Ma ljudi moji zalost,tuga..do kad ljudi ,do kad ce sirotinja i posteni vridni narod placat za propalice i lincine.
I nikog nije briga,novinari sute,bas njih briga,oni glume face,voditelji sa HTV  se predstavljaju ko jako osjetljivi ,osvjesteni te zagovaraju pomoc drugima,pitanje je koliko oni sami od svojih bogme dobrih placa i nerada placaju i odvajaju za potribite,il to sta nam pokazuju poprsja i nozice po telki je dovoljan doprinos..
No ako je ovo posljednja godina ljudske vrste sto predskazase Maje mozda izbjegnemo sve ove jade i zalosti!
A slusam jucer jednu gospodju,zrelih godina,tuzna se zali prijateljici slicnih godina ,a ja ih slusam dok cekamo u redu za platit kruh i mlijeko...gotovo placnog glasa njezna ,majusna ,skromna gospodja prica:ma znas ti kako smo ja i moj muz davnih godina gradili onu vikendicu na otoku...muz mi dobija odstetu od Njemacke za 4 godine provedene u logoru,Dahau..i sve te novce ulozija u onu vikendicu...on umra ,ja sad imam 2100 kuna penzije i stin zivin kako tzivin i netuzim se,al kako ja sad bidna da platim te puste pare za jedno 60m2 moje bidene vikendice..e ljudi moji,ako su vlasnici vikendica bogatuni i tajkuni onda in nece nista znacit taj porez ,al vecina je ko ova gospodja,nije sebi nista priustila vec je od usta uzimala i izgradila vikendicu a sad ce joj porez bit vise od pola vikendice.
Pa Sretna Vam Nova godina Gospodo na Vlasti!




Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj