ponedjeljak, 9. siječnja 2012.

Don.Ivan Grubisic zrtva ili manipulator?

Tekst prenesen iz INDEX.hr

TEKST PRENOSIM U CIJELINI JER ZELIM IZNIJET MOJ POGLED NA DJELO DON.IVANA GRUBISICA


Foto: Duje Klarić (Cropix)

"NAPADI na mene krenuli su još 1998. godine, a inicirani su iz ureda predsjednika Franje Tuđmana i ureda splitskog nadbiskupa Jurića. Od tada su me digli sa četiri mjesta koja sam pokrivao kao profesor i doktor znanosti. Sve je to bilo dogovoreno i gotovo u petnaest dana. Oni koji danas vedre i oblače su bili teklići koji su prenosili poruke i donosili odluke kako postupati prema meni", naglasio je don Ivan Grubišić jutros u programu splitskog radija "KL" u emisiji Jutarnji Pivac.

Podsjetimo, splitsko-makarski nadbiskup Marin Barišić suspendirao je don Ivana Grubišića pa tako novi saborski zastupnik više ne može ispovijedati, propovijedati, slaviti misu te nositi svećeničko odijelo! Nadbiskup kaže da je to učinio zbog toga što se ni nakon višekratnih upozorenja, opomena i osobnog razgovora, don Ivan nije želio pokoriti onome što mu je zakonom zabranjeno, nego i dalje ustrajava na neposlušnosti!

Don Grubišić koji je jučer u razgovoru za Index potvrdio da će se žaliti crkvenim vlastima, naglasio je da nije istina da je "osnovao stranku i preko nje došao u Sabor". Kaže da je to podvala.

Jutros u eteru splitskog radija "KL" otkrio je do sada nepoznate detalje svog sukoba s vrhom Crkve u Hrvata koja je potpomognuta lokalnom i državnom politikom.

"Ovih 18 knjiga koje sam uredio, a 14 koje sam napisao ne mogu se nigdje kupiti jer vrijedi embargo od predsjednika Hrvatske, tadašnjeg Franje Tuđmana i splitskog nadbiskupa Jurića", kaže Grubišić dodajući kako od vremena od kada je umirovljen pa do danas nije primio nikakvu mirovinu.

MOJ OSVRT/nadam se odgovoru Don.Ivana Grubisica/

Prvo bih se dotakla spominjanja imena prvog Hrvatskog predsjednika.Spominjanje imena u negativnom kontestu,a sa saznanjem da se prozvana osoba nikako nemoze braniti nikako nije dobro i ne sluzi na cast covjeku koji se stalno poziva na postenje i cast!

Osobno nepoznam Don.Grubisica al vec godinam kolaju o njemu u Splitu glasine kao jednom od "neposlusnih" svecenika.Uz to kolale su glasine da se kod Don.Grubisica moze obavit sakrament vjencanja bez obveznog pohadjanja zarucnickog tecaja.
Zatim da za Don.Grubisica nije kod krstenja djeteta vazno dal samom cinu prisustvuju svi koji ce utjecati na odgoj djeteta,pa cak i da kuma moze biti osoba rastavljena ili bez svih sakramenata!
Zatim su kolale glasine da ima poprilicno bogatu zupu i da izuzetno dobro zaradjuje!
Ogradjujem se od sveg gore navedenog jer su to kao sto sam napisala samo glasine.
Dakle i prije nego je zapoceo svoju politicku karijeru ja sam imala negativan stav o radu Don.Grubisica.
Nadalje koliko sam ja upoznata s organizacijom rada crkve kao institucije poznato mi je da crkvena organizacija uspjesno dijeluje vec stoljecima zbog snazne hijerahije i gdje se zna sto se smije a sto nesmije raditi.
Uostalom ,Don.Grubisic kao svecenik je duzan slusati u svemu,bez pogovora svog Biskupa!
Kakav primjer daje puku i vjernicima kad se ponasa suprotno danoj rijeci,a Don.Grubisic je dao rijec i zavjet da ce bez pogovora slusati svog Biskupa!
Covjeka koji nedrzi do svoje rijeci nepostujem.
Kako smo svi samo ljudi,grijesnici bilo bi dostojno covjeka kalibra Don.Grubisica da se pokaje i zatrazi oprost od svog Biskupa.
Mislim da je bespredmetno raspravljati dali se Don.Grubisic bavi politickim radom-DA-bez svake sumlje DA!!-i to mu je zabranjeno/tj.mogao bi se baviti i sluziti crkvi i narodu na taj nacin da je unaprijed ishodovao dozvolu svog BISKUPA!
Zvala se njegova politicka opcija,UDRUGA,STRANKA,ZAJEDNICA ili VRABAC ona je politicka stranka kao i sve druge i po mom vidjenju stvari Don.Grubisic se bavi politikom suprotno stavu njegove crkve i njegovog BISKUPA!
Po mom skromnom misljenju sve je ovo zalosno i nanosi stetu cijelom hrvatskom drustvu ,a poglavito crkvi i vjernicima.
Postavila bih pitanje Don.Grubisicu,mozda mi i odgovori...Kako ste Vi to Don.Grubisicu zrtva i sikanirani od crkvene hijerahije godinama kad ste docekali umirovljenje u jako prestiznoj zupi u centru Splita?
Nadam se odgovoru


Nema komentara:

Objavi komentar

Molim Vas komentirajte,svaki komentar je dobrodosao!

Popularni postovi

Love of my Life

FeedBurner FeedCount

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

metatag

Moj popis blogova

Popularni postovi

Novosti svi vrsta Headline Animator

Footer

stats

Ukupno prikaza stranice

ena linkova

desktop wallpapers
wallpapers bollywood hollywood. desktop animal wallpaper download for free and submit your wallpaper. exclusive wall download and upload service. nice desktop natural wallpaper.razmj